Välkommen till Extend Support

Det är inte alltid lätt att förstå hur allt hänger ihop. Därför finns vi här.

Kunskapscenter

Vår support består av experter som varit med och utvecklat Extend och vi hjälper dig gärna!

För att ta del av vår erfarenhet och kunskap så kan du besöka vårt kunskapscenter. 

Här finner du instruktioner och handledning som hjälper dig att använda systemet. Via vårt uppslagsverk får du en överblick och bra information över hur det hänger ihop.

För att spara er tid så har vi samlat ihop några av de vanligaste frågorna i vår FAQ som till exempel:

o   Hur loggar jag in?

o   Mina kunder visas inte, varför

o   Hur vet jag att fakturan skickats?

o  Hur kommer jag åt supportportalen?

FAQ

Vår supportportal

Som kund till Extend får du inloggning till vår supportportal. Här registrerar du ditt ärende som du sedan kan följa online.

Vi kategoriserar ärenden i tre kategorier för att du ska få rätt support.

1. Support (CS)

Här registrerar du vanliga supportärenden så som felsökning eller allmän hjälp i systemet.

2. Rapportera systembugg (Bug)

Upptäcker ni ett tekniskt fel i Extend så kontrollera vi det omedelbart.

3. Förfrågan om förändring (RFC)

Vi strävar alltid efter att utvecklas och att möta era önskemål. Här registrerar ni ett ärende om ni har en förfrågan om förändring.

Extend återkommer sedan med ett tidsestimat på förändringen och inväntar ditt godkännande.

Extends supportportal
Kontakta oss för att få tillgång till supportportalen Kontakta oss

Om ni vill nå oss snabbt - Chatta med oss

I högra hörnet på vår hemsida och när du är inloggad i  Extends plattform finner ni vår chattfunktion. Här kan vi berätta mer om Extend och besvarar enklare frågor kring Extends plattform.

Har ni andra funderingar eller vill ni prata med någon?

Som kund till Extend vill vi att ni ska känna att ni blir väl omhändertagna. Vår supportavdelning finns här för er verksamhet alla vardagar under året. Skulle läget vara akut hjälper vi givetvis till även under helger.

Kontakt:

Kundtjänst: Vardagar kl. 8:00 – 16:00

Telefon: Växel: 036-139300  Support: 036-139302

E-post: support@extend.se