Kunskapscenter
Vår support består bland annat av experter som varit med och utvecklat vårt system och vi hjälper dig gärna!
För att ta del av vår erfarenhet och kunskap så kan du besöka vårt kunskapscenter.
Här finner du instruktioner och handledning som hjälper dig att använda systemet. Via vårt uppslagsverk får du en överblick och bra information över hur det hänger ihop.
För att spara er tid så har vi samlat ihop några av de vanligaste frågorna i vår FAQ som till exempel:
o Hur loggar jag in?
o Mina kunder visas inte, varför?
o Hur vet jag att fakturan skickats?
o Hur kommer jag åt Kundportalen?
Extend Commerce Kundportal
Som kund till Extend Commerce får du inloggning till vår Kundportal. Här registrerar du ditt ärende som du sedan kan följa online.
Vi kategoriserar ärenden i tre kategorier för att du ska få rätt support.
1. Support (CS)
Här registrerar du vanliga supportärenden som t.ex. frågor, beställningar eller allmän support i systemet.
2. Rapportera ett tekniskt fel i systemet (Bug)
Upptäcker ni ett tekniskt fel i vårt system så kontrollerar vi det omedelbart.
3. Förfrågan om förändring (RFC)
Vi strävar alltid efter att utvecklas och att möta era önskemål. Här registrerar ni ett ärende om ni har en förfrågan om förändring.
Extend Commerce återkommer sedan med ett tidsestimat för förändringen och inväntar ditt godkännande.
Om ni vill nå oss snabbt med enkla frågor - Chatta med oss
I högra hörnet på vår hemsida och längst upp på sidan när ni är inloggad i vår plattform finner ni vår chattfunktion. Här kan vi berätta mer om vårt system och besvarar enklare frågor kring plattformen.
Releaseinformation
Här hittar du information om förändringar och nyheter i vår plattform. Vi släpper nya releaser 10 gånger per år. Klicka på länken nedan och se mer om våra senaste releaser.
Har ni andra funderingar eller vill ni prata med någon?
Som kund till Extend Commerce vill vi att ni ska känna att ni blir väl omhändertagna. Vår Kundtjänst finns här för er verksamhet alla vardagar under året. Skulle läget vara akut hjälper vi givetvis till även under helger.
Kontakt
E-post: support@extend.se
Öppettider: Vardagar kl. 8:00 – 16:00