Om Extend

I 20 år har vi hjälp våra kunder!

Extend är ett svenskt bolag som utvecklat en tjänst för att automatiskt kontrollera och synkronisera lager-, ekonomi- och orderinformation mot flera partners, kanaler och marknader.

Med realtidsinformation och inbyggd logik ger Extend företag kontroll över sina affärsprocesser. Möjligheten att i realtid följa processerna ger goda förutsättningar att optimera och utveckla din verksamhet. Eftersom tjänsten är flexibel och modulär kan du enkelt växa med Extend, och du betalar bara för den funktionalitet du behöver – när du behöver den.

Vi beskriver Extend

Extends plattform

– Ett företags ”motorväg” där all masterdata och artikelinformation strömmar mellan försäljning, leverantör, transport och lager.

– En konverterare som synkroniserar många olika processer och data från såväl interna som externa källor och gör det till en helhet.

– En internetmjukvara med lätt åtkomst

– En oberoende och flexibel plattform som kan integreras mot affärssystem, webbshoppar och andra system.

– Skapar transparens, kontroll och stöd för avancerade och automatiserade processer.

Värderingar

Tydlighet – ärlighet, öppenhet, transparens

Flexibilitet – valfrihet, anpassning, nytänkande

Göra skillnad – ansvarstagande, pålitlig, effektiv

 

Vill du veta mer om Extend?

Kontakta Gabriel Andersson, vd på tel. +46 76 310 19 29 eller e-post: gabriel.andersson@extend.se

Vad menar vi med Extend –  Think Small

För oss innebär Think Small ett förhållningssätt som går igenom allting vi gör!

Kontakta oss så berättar vi mer om Extend Kontakta oss