Som kund skall du alltid känna att vi finns där för dig!

Supporten, våra ansikten utåt drivs av att skapa en problemfri vardag för dig!

Vanligaste frågorna

Förhoppningsvis så är tjänsten enkel att använda och lätt att förstå, men ibland kan det vara bra att få lite hjälp för att spara tid. Nedan har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren

Hur loggar jag in?

Du använder din e-post samt det tillfälliga lösenord du fått på mail via secure.lxir.se om du är ny användare eller om du begärt nytt lösen och fått det på mail. Om du har loggat in tidigare använder du det lösenord du bytt till vid första inloggningen.

Jag kommer inte ihåg mitt lösenord, hur gör jag?

Gå till secure.lxir.se och klicka på länken under inloggnings fälten. Ange den e-postadress du är registrerad med. Ett nytt tillfälligt lösen kommer nu skickas till din e-post.

Jag vill byta mitt lösenord hur gör jag?

När du är inloggad i Secure finns det en länk till höger på sidan för att byta lösenord. När du byter måste du ange ditt nuvarande lösenord. Detta är det lösenord du precis har loggat in med. Nytt lösen ska fyllas i två gånger och det måste bestå av minst 6 tecken varav minst två tecken måste vara versal, siffra eller specialtecken. Dessa två måste vara en av varje inte två versaler eller två siffror. Ex. xxXxx1 X1xxxx xxxx5&

Jag behöver tillgång till flera system behöver jag olika användarnamn och lösenord?

Nej Du kan logga in i våra sytem med ett och samma användarkonto. Går du in i systemen via secure så har du inloggning till de systemen du har tillgång till på ett och samma ställe.
Om du behöver tillgång till flera olika klienter i warehouse kan vi skapa alias till dem och du får då välja vilken du vill logga in på när du klickat på warehouse knappen. Om du behöver flera klienter i Back-End gör du valet när du loggat in i back-end.

Jag lyckas inte logga in trots att jag fått nytt lösenord på e-posten hur gör jag?

Om du inte lyckas efter att fått nytt lösenord kan du ringa till oss på supporten. 036-13 93 02

Jag har begärt ett nytt lösenord men det kommer inget vad gör jag då?

Titta i skräppost och i övrig- epost. Finns det inte där kan du ringa till oss på supporten på 036-13 93 02 så sätter vi ett tillfälligt lösenord till dig och guidar dig genom inloggningen.

 

Så tycker våra kunder

Våra bästa ”säljare” är våra nöjda kunder och därför är vi extremt intresserade av vad dom tycker om oss. Här bredvid ser du vad de hade att säga om oss i den senast kundundersökningen.

86% Complete
86%

90% Complete
90%

90% Complete
90%

91% Complete
91%

93% Complete
93%

86% Complete
86%

Fortfarande något du undrar över? Registrera ett ärende direkt till vår support Registrera nytt ärende

Vi finns här för dig om du har frågor

Mathias Bredin

Head of Sales & Marketing

Tel.036-13 93 02

Mail: support@extend.se

Lotta Eisenschmidt

Consultant – Service & Support

Tel.036-13 93 02

Mail: support@extend.se

Asta Omarsdottir

Consultant – Service & Support

Tel.036-13 93 02

Mail: support@extend.se

 




Viktoria Ruocco

Customer Service

Tel.036-13 93 02

Mail: support@extend.se

 

Kontakta oss

Support

Som kund till Extend vill vi att Du ska känna att Du blir väl omhändertagen. Vår Supportavdelning finns här för Din verksamhet alla vardagar under året. Skulle läget vara akut hjälper vi givetvis till även under helger.

Du har möjlighet att chatta med oss, ringa, e-posta eller använda vår Kundportal, där Du själv kan rapportera Ditt ärende och sedan följa detta ärende online.

Kontakt

Telefontid:   Vardagar kl 8:00 – 16:00

Telefon:        036-139302

E-post:          support@extend.se

Kundportalen nås via http://support.extend.se

Chatta med oss: i det nedre högra hörnet på hemsidan och i Kundportalen finner du Extends chattfunktion. Här berättar vi mer om Extend och besvarar frågor av enklare karaktär.