Chat with us, powered by LiveChat

Det här är Extend Commerce

Utveckling varje dag. Sedan 1999.

I allt vi gör så är utgångspunkten att vi vill hjälpa våra kunder att ha kontroll på sina processer, skapa möjligheter och kunna växa. Sedan 1999 har vi utvecklat vårt affärssystem och WMS ; i takt med tiden och med digitaliseringen som drivkraft. Vår tjänst är under ständig utveckling, och med runt 7500 timmars förbättring av vårt affärssystem årligen så har vi idag en stabil och komplett tjänst. Vi är idag en väl etablerad aktör, och vi vågar påstå att vi är absolut ledande inom vårt område.

 

Affärssystem behöver inte vara konsultintensivt – eller ta lång tid

Vi på Extend Commerce vill göra det enkelt, kostnadseffektivt och snabbt att byta affärssystem. Därför jobbar vi på ett annat sätt jämfört med många andra. Vi äger systemet själva, och vi investerar mycket i att utveckla applikationerna kontinuerligt. Vi släpper tio releaser per år, vilket gör att systemet hela tiden utvecklas, vilket borgar för att våra kunder kan ha ett minst lika relevant system om tio år som idag. Att komma igång med Extend Commerce är en smidig process, och det blir heller inga överraskningar med kostsamma uppdateringar eller konsultprojekt.

Extend Commerce – affärssystem – WMS – B2B Webshop

Bakom molnapplikationen står Extend Commerce. Vi har huvudkontor i Växjö samt kontor i Stockholm och Jönköping, samt sedan hösten 2023 även i Köpenhamn i Danmark. Vi är ett starkt team på tjugo personer.

Jobba hos oss

Gillar du att tänka i och utanför boxar? Bra! Tycker du om att tänka på boxar och annat som ska från A till B och sedan vidare? Ännu bättre! Vi är ett starkt team med massor av kunskap och erfarenhet. Vi vill gärna hitta nya kollegor som vill tänka nytt inom logistik, order management, IT eller ekonomisk styrning.

Nyfiken på Extend Commerce, och hur vi kan utvecklas tillsammans?

Vill du veta mer om Extend Commerce?

Kontakta Gabriel Andersson, vd på tel. +46 76 310 19 29 eller e-post: gabriel.andersson@extend.se

Ge oss 30 minuter – och hitta nya tillväxtmöjligheter. Är du nyfiken på hur vi kan hjälpa dig? Då föreslår vi ett möte, du berättar om din verksamhet, och vi berättar om oss. Boka 30 minuter så berättar vi hur vi hjälper er växa!

Här finns vi

Vårt huvudkontor finns i Växjö, och du hittar oss även i Stockholm och Jönköping. Om du vill mötas online, skicka ett mejl, så hittar vi en tid som passar.

Växjö / huvudkontor

Vårt huvudkontor ligger centralt i Växjö bara några minuters promenad från stationen. Här har vi fokus på implementation av nya kunder samt projekt mot befintliga kunder. Här finns också vår kundtjänst/support.

Stockholm / Marknad & Försäljning

Vårt kontor i Stockholm hittar du centralt, på Grev Turegatan 30. Här har vi fokus på marknad, försäljning och implementation av nya kunder.

Jönköping / Utveckling & Försäljning

Vårt kontor i  ligger centralt i Jönköping, bara några minuter från tågstationen, på Brunnsgatan 17/Fabriksgatan 6.

I Jönköping finns utveckling och försäljning. 

Köpenhamn – Försäljning

Vårt kontor i Köpenhamn ligger centralt på Højbro Pl. 10.

Här fokuserar vi på försäljning.

Kontakta oss

Kundtjänst & teknisk support

Online: Registrera ditt ärende direkt. ((Logga in här)
E-post: support@extend.se

Försäljning & information

E-post: sales@extend.se

Ekonomi & administration

E-post: ekonomi@extend.se

Fakturaadress

Extend Commerce Sverige AB

Kund-id FRX2800
FE 301
105 69 Stockholm

Alternativt, mejla pdf-faktura till levfaktura@extend.se

Behandling av personuppgifter hos Extend Commerce Vi vill du skall känna dig trygg!